Chcesz pracować z nami?
Otwarta rekrutacja na stanowiska:
Doradca ds. nieruchomości oraz Asystentka biura.
Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja@magnum-re.pl lub kliknij poniżej Aplikuj z informacją, na które stanowisko aplikujesz.
Zacznij z nami swoją przygodę w nieruchomościach!

Kim jesteśmy?
MAGNUM Real Estate to butikowa agencja nieruchomości, która od ponad 10 lat buduje swoją pozMAGNUM Real Estate to butikowa agencja nieruchomości, która od ponad 10 lat buduje swoją pozycję na warszawskim rynku. Obecnie znajdujemy się w ekscytującym momencie transformacji i rozwoju. Nasz dynamiczny zespół składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy dzielą wspólną wizję i wartości.
Nasz model sprzedaży i wynajmu tylko na umowach na wyłączność w połączeniu z determinacją i zaangażowaniem agentów oraz nowoczesnymi technologiami w przygotowaniu ofert zapewnia wysoką skuteczność i stabilność finansową. Wierzymy, że sukces naszych agentów jest kluczem do sukcesu całej firmy. Dlatego szukamy osób, które nie tylko podzielają nasze wartości biznesowe, ale także mają ambicję i determinację, by wspólnie z nami budować przyszłość MAGNUM Real Estate.
Poszukujemy pasjonatów pracy z ludźmi gotowych na nowe wyzwania!
Jeśli:
Masz talent do komunikacji i negocjacji
Lubisz pracować z ludźmi
Chcesz wyrwać się z rutyny i szukasz inspirującego środowiska pracy
Chcesz mieć elastyczny czas pracy
Chcesz mieć wysokie zarobki, żeby spełniać swoje marzenia?
MAGNUM Real Estate to miejsce dla Ciebie!
Oferujemy dynamiczne środowisko, gdzie Twoja pasja i umiejętności zostaną docenione. Niezależnie czy jesteś doświadczonym agentem szukającym nowych możliwości, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w branży – u nas znajdziesz przestrzeń do rozwoju i realizacji ambicji.
Dołącz do nas i wspólnie kształtujmy przyszłość rynku nieruchomości.
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI
Rozwiń szczegóły
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów.
- Profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, współpracując z rzeczoznawcą, fotografem i home stagerką.
- Kompleksowa obsługa klientów w zakresie zakupu, sprzedaży i wynajmu, w tym prezentacje nieruchomości, negocjacje i doradztwo.
- Koordynacja procesu transakcyjnego, w tym kompletowanie dokumentów.
- Współpraca z kancelariami notarialnymi, wspólnotami mieszkaniowymi i urzędami, home stagerami, rzeczoznawcami majątkowymi i fotografami.
- Aktywne uczestnictwo w działaniach zespołowych i realizacja celów sprzedażowych.
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu i profesjonalizmie.
- Raportowanie działań w systemie CRM dla monitorowania efektywności i analizy wyników.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży / pracy bezpośredniej z klientami.
- Wykształcenie min. średnie lub wyższe ekonomiczne, prawnicze, zarządzanie i marketing.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Doświadczenie w pracy z dokumentami, umowami, analizowanie treści.
- Gotowość do współpracy na zasadach B2B lub umowy zlecenie (dla studentów).
- Wysokie standardów pracy i ambicje finansowe.
- Profesjonalny wygląd (dress code: business casual) i bardzo dobra organizacja pracy.
- Gotowość do pracy z biura oraz w terenie w pełnym wymiarze godzin.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne.
- Determinacja w realizacji celów i motywacja do pracy w dynamicznym środowisku.
- Kreatywność i umiejętności analityczne.
- Biegłość w obsłudze social mediów (gotowość na budowanie swojej marki osobistej w SM) i MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (inne języki będą dodatkowym atutem).
- Otwartość na rozwój zawodowy i nowe wyzwania.
- Utożsamianie się z wartościami MAGNUM Real Estate.
Co oferujemy?
- 4 miesięczny pas startowy z preferencyjnymi warunkami, możesz zacząć zarabiać od pierwszego miesiąca. Wszystkiego Cię nauczymy!
- Kompleksowe 2-miesięczne wdrożenie z intensywnym szkoleniem.
- Gwarancję zarobków, dzięki modelowi pracy na umowach na wyłączność.
- Współpracę z innymi agencjami, dzięki czemu szybciej można zrobić transakcję.
- Sprawdzone modele sprzedaży zapewniające wysoką skuteczność.
- Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne za sprzedaż uzależnione od zaangażowania.
- Wsparcie doświadczonego zespołu na każdym etapie pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Nowoczesne narzędzia pracy (CRM, aplikacje na telefon i najnowocześniejsze na rynku inteligentne urządzenie do przygotowywania zdjęć, planów i spacerów wirtualnych nieruchomości, wsparcie AI).
- Elastyczność w wyborze obsługiwanej dzielnicy Warszawy.
- Etyczne środowisko pracy oparte na najlepszych praktykach branżowych.
- Integrację zespołową i wspólne celebrowanie sukcesów.
- Wygodne, klimatyzowane i dobrze skomunikowane biuro z widokiem na panoramę Warszawy z 36 piętra (1 przystanek do metra Rondo Daszyńskiego).
- Parking dla zmotoryzowanych.
Dołącz do MAGNUM Real Estate i stań się częścią naszego sukcesu!
ASYSTENTKA BIURA
Rozwiń szczegóły
Kogo szukamy?
Uwielbiasz tworzyć procedury i analizować dane? Jesteś osobą, która widzi piękno w uporządkowanych arkuszach Excel? Dołącz do zespołu MAGNUM Real Estate jako nasza Asystentka.
- Studentki kierunków ekonomicznych, zarządzania lub pokrewnych.
- Osoby z doświadczeniem w pracy biurowej lub administracyjnej.
- Entuzjastki uporządkowanych danych i przejrzystych procedur.
- Mistrzyni pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint).
- Osoby z wysoką dbałością o szczegóły i dokładność.
- Kogoś zafiksowanego na znajdowanie rozwiązań i optymalizację procesów.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizowanie procedur operacyjnych firmy.
- Budowanie i zarządzanie raportami sprzedażowymi w Excel.
- Analizowanie danych sprzedażowych i przygotowywanie statystyk.
- Opracowywanie dokumentacji firmowej (Word, PowerPoint).
- Zarządzanie obiegiem dokumentów między współpracownikami.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami firmy.
- Zajmowanie się fakturami, rozliczeniami i przygotowywaniem dokumentacji dla księgowej.
- Ewidencjonowanie faktur i prowadzenie ich rejestru.
- Obsługiwanie sprzętu biurowego i dbanie o zaopatrzenie biura.
- Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych.
- Kontaktowanie się z urzędami, kancelariami, deweloperami, firmami współpracującymi.
Czego oczekujemy?
- Jesteś zorganizowana/y i potrafisz ustalać priorytety.
- Wykazujesz inicjatywę w usprawnianiu procesów.
- Doskonale zarządzasz swoim czasem i dotrzymujesz terminów.
- Masz analityczny umysł i lubisz pracę z liczbami.
- Szybko się uczysz i łatwo adaptujesz do nowych sytuacji.
- Potrafisz pracować samodzielnie i jako część zespołu.
- Prezentujesz wysoką kulturę osobistą i poczucie estetyki.
- Preferujesz styl business casual w miejscu pracy.
- Interesuje Cię rynek nieruchomości lub chcesz poznać tę branżę.
- Jesteś osobą zdyscyplinowaną i punktualną.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na początek.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Realny wpływ na usprawnienie procesów w organizacji.
- Szkolenie wdrażające.
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole.
- Rozwój zawodowy i możliwość awansu.
- Pomoc i wsparcie zespołu.
- Wynagrodzenie według stawki godzinowej + premie.
- Laptop i telefon służbowy.
- Dobre relacje – jasna komunikacja i feedback są dla nas bardzo istotne.
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze na warszawskiej Woli z widokiem na panoramę miasta z 36 piętra.
- Wspólne celebrowanie sukcesów – promujemy osiągnięcia, pamiętamy o ważnych chwilach i wspólnie cieszymy się, kiedy nasi pracownicy osiągają zamierzone cele (nie tylko zawodowe).
Jeśli kochasz porządek, procedury i Excel, a Twoje raporty zawsze są bezbłędne – wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
* Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MAGNUM Real Estate sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-867, przy ul. Chłodnej 51 (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowiska wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo@magnum-re.pl