Chcesz pracować z nami?
Rekrutujemy obecnie 3 osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości.
Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja@magnum-re.pl lub kliknij poniżej Aplikuj.
Zacznij z nami swoją przygodę w nieruchomościach!
Kim jesteśmy?
MAGNUM Real Estate to butikowa agencja nieruchomości, która od lat cieszy się uznaniem na warszawskim rynku. Nasze kompetencje są potwierdzone wieloma sukcesami oraz solidnymi relacjami z zaufanymi partnerami. Śledzimy zmieniający się rynek sprzedaży i wynajmu, stale dostosowując się do jego aktualnych potrzeb i wymagań.
Nasz sprawdzony model sprzedaży MAGNUM Premium zapewnia naszym agentom wysoką skuteczność oraz pewność co do zarobków, a dodatkowo naszą wiarygodność budują nasi agenci poprzez determinację w realizacji celów – sukcesy naszych agentów są naszym sukcesem. Dlatego poszukujemy do naszego zespołu osób, które utożsamiają się z naszymi wartościami biznesowymi oraz dążą do osiągania doskonałości.
Poszukujemy Kolejnych Agentów!
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami, jeżeli stawiasz na:
OTWARTOŚĆ – czyli obiektywne spojrzenie na punkt widzenia drugiej osoby, brak oceny mimo zauważalnych różnic oraz kreatywność w działaniu i poszukiwaniu nowych rozwiązań
ZAANGAŻOWANIE- umiesz przewidywać zagrożenia, skupiasz się na założonym celu i konsekwentne dążysz do jego realizacji
BEZPIECZEŃSTWO- oznaczające transparentność oraz wzajemną weryfikację podejmowanych działań, tak, aby proponowane rozwiązania były uczciwe i przynosiły możliwie największą korzyść dla naszego klienta
PARTNERSTWO – budowane na uczciwości i zaufaniu, kiedy współpraca to sytuacja na win- win
PROFESJONALIZM – polegający na dokładności, skrupulatność i dbaniu o wizerunek zarówno swój, jak i firmy
ROZWÓJ – działania proaktywne, ciągłe podnoszenie kwalifikacji przy jednoczesnym budowaniu wartościowych relacji
Jeśli jesteś osobą z pasją do nieruchomości, o silnych umiejętnościach komunikacyjnych i negocjacyjnych, to ta praca jest dla Ciebie! Oferta skierowana również dla obecnych agentów, którzy chcą się rozwijać, poszukują nowych wyzwań, chcą uciec od stagnacji w obecnym biurze lub chcą budować swój zespół.
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, wykorzystując swoje wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i zbudowaną sieć kontaktów.
- Współpraca z fotografem oraz home stagerką w celu profesjonalnego przygotowania nieruchomości do prezentacji i sprzedaży.
- Prezentowanie nieruchomości potencjalnym klientom z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
- Obsługa klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości, zapewniając im kompleksowe wsparcie na podstawie znajomości rynku, profesjonalną obsługę i wiedzę na wysokim poziomie kompetencji.
- Koordynowanie procesu kompletowania niezbędnych dokumentów i formalności związanych z transakcjami sprzedaży.
- Prowadzenie skutecznych negocjacji w celu osiągnięcia korzystnych warunków dla wszystkich stron.
- Podpisywanie niezbędnych dokumentów z klientami, dbając o prawidłowy przebieg procesu transakcyjnego i zabezpieczenie naszych wspólnych interesów.
- Współpraca z kancelariami notarialnymi, wspólnotami mieszkaniowymi, urzędami oraz deweloperami w celu zapewnienia sprawnego przebiegu transakcji.
- Aktywne uczestnictwo w zespołowych zebraniach w celu wymiany wiedzy i doświadczeń oraz planowania strategii sprzedażowych.
- Proaktywne podejmowanie działań mających na celu realizację założeń biznesowych oraz osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opartych na zaufaniu i profesjonalizmie.
- Dokładne raportowanie wszystkich działań i postępów w systemie CRM w celu monitorowania efektywności działań i analizy wyników.
Czego oczekujemy?
- Gotowości do współpracy na zasadach B2B lub umowy zlecenie w przypadku studentów,
- Minimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży – to gwarancja sukcesu w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
- Wysokich standardów dotyczących finansów- rozumiemy, że wysokie oczekiwania finansowe oznaczają zaangażowanie agenta w osiąganie sukcesów i chęć osiągnięcia wysokich zarobków.
- Dress codu – business casual, ponieważ wierzymy, że wygląd i odpowiednia prezencja buduje zaufanie i wizerunek profesjonalisty.
- Bardzo dobrej organizacji pracy: 80% czasu pracy w terenie oraz 20% czasu pracy w biurze.
- Otwartości do występowania przed kamerą w filmach promujących swoje nieruchomości – to świetna okazja, aby pokazać swoje kompetencje i portfel dostępnych nieruchomości.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i zdolności negocjacyjnych – kluczowe elementy naszej pracy.
- Umiejętności pracy z dokumentami i umowami – dbamy o profesjonalizm na każdym etapie procesu.
- Determinacji w realizacji celów – sukcesy naszych agentów są naszym sukcesem.
- Zaangażowania i partnerstwa w działaniu oraz utożsamiania się z pozostałymi wartościami MAGNUM Real Estate – jesteśmy zespołem, który wspiera się nawzajem.
- Bardzo dobrej organizacji pracy i czasu, również pod presją czasu – w nieruchomościach czas to pieniądz.
- Motywacji do pracy w dynamicznym środowisku – tu nigdy nie jest nudno!
- Kreatywności, odwagi w działaniu i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, negocjacyjnych i analitycznych – klucz do sukcesu w branży nieruchomości.
- Umiejętności obsługi social mediów i gotowości do prowadzenia swoich profili firmowych w SM – to świetne narzędzia do budowania relacji z klientami i marki osobistej.
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym – otwiera to przed Tobą dostęp do zagranicznych klientów. Inne języki będą dodatkowym atutem.
- Znajomości obsługi MS Office i sprzętów biurowych – podstawowe umiejętności w pracy biurowej.
- Otwartości, chęci poszerzania wiedzy oraz aktywnego podejścia do nauki i rozwoju zawodowego.
Co oferujemy?
- Zaawansowane 2-miesięczne szkolenie: Kompleksowo przygotujemy Cię do pracy w branży nieruchomości, ucząc standardów obsługi, zagadnień prawnych, procedur i skutecznych technik sprzedaży. Dodatkowe szkolenia w trakcie pracy umożliwią Ci nieustanne doskonalenie i aktualizację zmian prawnych, a możliwość zdobycia licencji pośrednika doda Ci liczne przywileje branżowe i wzrost zaufania klientów.
- Sprawdzony model sprzedaży MAGNUM Premium: Wypracowany przez nas model sprzedaży zapewni Ci wysoką skuteczność oraz pewność co do zarobków.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania: Liczy się Twój wkład – oferujemy atrakcyjne prowizje bez stałej podstawy. Realizacja celów w pierwszych trzech miesiącach działalności może przynieść Ci dochody na start.
- Wsparcie i pomoc na każdym etapie: Dbamy o to, abyś poczuł się pewnie w swojej roli. Nasz doświadczony zespół służy pomocą przy codziennej pracy i wdrażaniu się w obowiązki.
- Możliwość rozwoju zawodowego: Dajemy Ci szansę na ciągły rozwój poprzez szkolenia oraz dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi, takich jak CRM czy nowoczesne techniki prezentacji nieruchomości.
- Wsparcie doświadczonego zespołu: Jesteśmy tutaj dla Ciebie. Nasz zespół służy pomocą i wsparciem na każdym kroku Twojej drogi zawodowej.
- Możliwość wyboru obsługiwanego obszaru: Cenimy Twoje preferencje i umożliwiamy wybór obszaru działalności, który Cię interesuje.
- Możliwość awansu: Twoja praca i zaangażowanie mogą zaowocować awansem na stanowisko Team Leadera i prowadzenia własnego zespołu.
- Integracja i celebrowanie sukcesów: U nas nie tylko pracujemy, ale także celebrujemy osiągnięcia i dbamy o integrację. Wspólnie cieszymy się z sukcesów zawodowych i osobistych.
- Etyka pracy i dobre praktyki: W naszym biurze nieruchomości kładziemy szczególny nacisk na etykę pracy i stosowanie najlepszych praktyk w branży, w tym współpracę z innymi biurami nieruchomości. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi, dbając o uczciwość, transparentność i profesjonalizm w każdym aspekcie naszej działalności.
- Biuro w dogodnej lokalizacji dobrze skomunikowane: Nasze biuro strategiczne położenie – znajduje się 3 przystanki od Centrum Warszawy, zapewniając łatwą i szybką komunikację z innymi dzielnicami (czy to komunikacją miejską czy samochodem), dzięki czemu sprawnie dotrzesz na spotkania z klientami.
Dołącz do MAGNUM Real Estate i stań się częścią naszego sukcesu!
* Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MAGNUM Real Estate sp. z o.o. z siedzibą w: Aleje Jerozolimskie 125/127/115, 02-017 Warszawa (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo@magnum-re.pl