fbpx

Magnum Real Estate

ul. Aleje Jerozolimskie 125/127 lok.115,
02-017 Warszawa

E-mail: info@magnum-re.pl
Tel: +48 664 270 536

Chcesz pracować z nami?

Rekrutujemy obecnie 3 osoby na stanowisko
Doradcy ds. sprzedaży nieruchomości

Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja@magnum-re.pl lub kliknij poniżej Aplikuj.

Zacznij z nami swoją przygodę w nieruchomościach!

Kim jesteśmy?

MAGNUM Real Estate to butikowa agencja nieruchomości, która od lat cieszy się uznaniem na warszawskim rynku. Nasze kompetencje są potwierdzone wieloma sukcesami oraz solidnymi relacjami z zaufanymi partnerami. Śledzimy zmieniający się rynek sprzedaży i wynajmu, stale dostosowując się do jego aktualnych potrzeb i wymagań.

Naszą wysoką skuteczność oraz wiarygodność budują nasi pracownicy. Dlatego poszukujemy do naszego zespołu osób, które utożsamiają się z naszymi wartościami biznesowymi oraz dążą do osiągania doskonałości.

Poszukujemy Kolejnych Agentów!

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami, jeżeli stawiasz na:

OTWARTOŚĆ – czyli obiektywne spojrzenie na punkt widzenia drugiej osoby, brak oceny mimo zauważalnych różnic oraz kreatywność w działaniu i poszukiwaniu nowych rozwiązań 

ZAANGAŻOWANIE- umiesz przewidywać zagrożenia, skupiasz się na założonym celu i konsekwentne dążysz do jego realizacji

BEZPIECZEŃSTWO-  oznaczające transparentność oraz wzajemną weryfikację podejmowanych działań, tak, aby proponowane rozwiązania były uczciwe i przynosiły możliwie największą korzyść dla naszego klienta

PARTNERSTWO – budowane na uczciwości i zaufaniu, kiedy współpraca to sytuacja na win- win

PROFESJONALIZM – polegający na dokładności, skrupulatność i dbaniu o wizerunek zarówno swój, jak i firmy

ROZWÓJ – działania proaktywne, ciągłe podnoszenie kwalifikacji przy jednoczesnym budowaniu wartościowych relacji

Jeśli jesteś osobą z pasją do nieruchomości, o silnych umiejętnościach komunikacyjnych i negocjacyjnych, to ta praca jest dla Ciebie! Oferta skierowana również dla obecnych agentów, którzy chcą się rozwijać, poszukują nowych wyzwań, chcą uciec od stagnacji w obecnym biurze lub chcą budować swój zespół.

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży,
  • przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży we współpracy z fotografem, home stagerką,
  • prezentowanie nieruchomości potencjalnym kupującym,
  • obsługa klientów popytowych,
  • koordynowanie kompletowania dokumentów do transakcji,
  • prowadzenie negocjacji,
  • podpisywanie dokumentów z klientami,
  • współpraca z kancelariami notarialnymi, wspólnotami, deweloperami,
  • uczestniczenie w zebraniach zespołowych,
  • proaktywne podejmowanie działań dążących do realizowania założeń biznesowych,
  • dbanie o utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • raportowanie działań w systemie CRM.

Czego oczekujemy?

  • gotowości do podjęcia współpracy od zaraz na umowie zlecenie dla studenta lub umowy o współpracy B2B,
  • mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości lub obsłudze klienta min. 1 rok,
  • wysokich oczekiwań finansowych,
  • dress codu- business casual,
  • gotowości do występowania przed kamerą w filmach promujących nieruchomości,
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności negocjacyjnych,
  • umiejętności pracy z dokumentami, umowami,
  • determinacji w realizacji celów,
  • zaangażowania i partnerstwa w działaniu oraz utożsamiania się z pozostałymi wartościami MAGNUM Real Estate,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i czasu,
  • motywacji do pracy w dynamicznym środowisku.
  • kreatywności, odwagi w działaniu wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i analitycznych,
  • umiejętności obsługi social mediów, gotowości do prowadzenia swoich profili firmowych w SM,
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość obsługi MS Office i sprzętów biurowych.

Co oferujemy?

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania,
  • zaawansowane szkolenie 2 miesięczne,
  • naszą pomoc – dbamy o prawidłowe wdrożenie w obowiązki i wspieramy przy ich codziennej realizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • dostęp do nowych technologii – CRM oraz innych systemów i narzędzi umożliwiających najbardziej efektywną pracę, nowoczesne techniki prezentacji nieruchomości,
  • laptop i telefon służbowy,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • pracę w profesjonalnym przyjaznym środowisku,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość wyboru dzielnicy do obsługi,
  • w przyszłości możliwość awansu na stanowisko Team Leadera i budowania zespołu,
  • wspólne celebrowanie sukcesów i integracja – promujemy osiągnięcia, pamiętamy o ważnych chwilach i wspólnie cieszymy się, kiedy nasi pracownicy osiągają zamierzone cele (nie tylko zawodowe).

Dołącz do MAGNUM Real Estate i stań się częścią naszego sukcesu!

* Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MAGNUM Real Estate sp. z  o.o. z siedzibą w: Aleje Jerozolimskie 125/127/115, 02-017 Warszawa (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo@magnum-re.pl

Formularz

Formularz kariera