fbpx

Magnum Real Estate

ul. Aleje Jerozolimskie 125/127 lok.115,
02-017 Warszawa

E-mail: info@magnum-re.pl
Tel: +48 664 270 536

Chcesz pracować z nami?

Rekrutujemy obecnie 3 osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości.

Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja@magnum-re.pl lub kliknij poniżej Aplikuj.

Zacznij z nami swoją przygodę w nieruchomościach!

Kim jesteśmy?

MAGNUM Real Estate to butikowa agencja nieruchomości, która od lat cieszy się uznaniem na warszawskim rynku. Nasze kompetencje są potwierdzone wieloma sukcesami oraz solidnymi relacjami z zaufanymi partnerami. Śledzimy zmieniający się rynek sprzedaży i wynajmu, stale dostosowując się do jego aktualnych potrzeb i wymagań.

Nasz sprawdzony model sprzedaży MAGNUM Premium zapewnia naszym agentom wysoką skuteczność oraz pewność co do zarobków, a dodatkowo naszą wiarygodność budują nasi agenci poprzez determinację w realizacji celów – sukcesy naszych agentów są naszym sukcesem. Dlatego poszukujemy do naszego zespołu osób, które utożsamiają się z naszymi wartościami biznesowymi oraz dążą do osiągania doskonałości.

Poszukujemy Kolejnych Agentów!

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami, jeżeli stawiasz na:

OTWARTOŚĆ – czyli obiektywne spojrzenie na punkt widzenia drugiej osoby, brak oceny mimo zauważalnych różnic oraz kreatywność w działaniu i poszukiwaniu nowych rozwiązań 

ZAANGAŻOWANIE- umiesz przewidywać zagrożenia, skupiasz się na założonym celu i konsekwentne dążysz do jego realizacji

BEZPIECZEŃSTWO-  oznaczające transparentność oraz wzajemną weryfikację podejmowanych działań, tak, aby proponowane rozwiązania były uczciwe i przynosiły możliwie największą korzyść dla naszego klienta

PARTNERSTWO – budowane na uczciwości i zaufaniu, kiedy współpraca to sytuacja na win- win

PROFESJONALIZM – polegający na dokładności, skrupulatność i dbaniu o wizerunek zarówno swój, jak i firmy

ROZWÓJ – działania proaktywne, ciągłe podnoszenie kwalifikacji przy jednoczesnym budowaniu wartościowych relacji

Jeśli jesteś osobą z pasją do nieruchomości, o silnych umiejętnościach komunikacyjnych i negocjacyjnych, to ta praca jest dla Ciebie! Oferta skierowana również dla obecnych agentów, którzy chcą się rozwijać, poszukują nowych wyzwań, chcą uciec od stagnacji w obecnym biurze lub chcą budować swój zespół.

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, wykorzystując swoje wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i zbudowaną sieć kontaktów.
  • Współpraca z fotografem oraz home stagerką w celu profesjonalnego przygotowania nieruchomości do prezentacji i sprzedaży.
  • Prezentowanie nieruchomości potencjalnym klientom z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.
  • Obsługa klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości, zapewniając im kompleksowe wsparcie na podstawie znajomości rynku, profesjonalną obsługę i wiedzę na wysokim poziomie kompetencji.
  • Koordynowanie procesu kompletowania niezbędnych dokumentów i formalności związanych z transakcjami sprzedaży.
  • Prowadzenie skutecznych negocjacji w celu osiągnięcia korzystnych warunków dla wszystkich stron.
  • Podpisywanie niezbędnych dokumentów z klientami, dbając o prawidłowy przebieg procesu transakcyjnego i zabezpieczenie naszych wspólnych interesów.
  • Współpraca z kancelariami notarialnymi, wspólnotami mieszkaniowymi, urzędami oraz deweloperami w celu zapewnienia sprawnego przebiegu transakcji.
  • Aktywne uczestnictwo w zespołowych zebraniach w celu wymiany wiedzy i doświadczeń oraz planowania strategii sprzedażowych.
  • Proaktywne podejmowanie działań mających na celu realizację założeń biznesowych oraz osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opartych na zaufaniu i profesjonalizmie.
  • Dokładne raportowanie wszystkich działań i postępów w systemie CRM w celu monitorowania efektywności działań i analizy wyników.

Czego oczekujemy?

  • Gotowości do współpracy na zasadach B2B lub umowy zlecenie w przypadku studentów,
  • Minimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży – to gwarancja sukcesu w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
  • Wysokich standardów dotyczących finansów- rozumiemy, że wysokie oczekiwania finansowe oznaczają zaangażowanie agenta w osiąganie sukcesów i chęć osiągnięcia wysokich zarobków.
  • Dress codu – business casual, ponieważ wierzymy, że wygląd i odpowiednia prezencja buduje zaufanie i wizerunek profesjonalisty.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy: 80% czasu pracy w terenie oraz 20% czasu pracy w biurze.
  • Otwartości do występowania przed kamerą w filmach promujących swoje nieruchomości – to świetna okazja, aby pokazać swoje kompetencje i portfel dostępnych nieruchomości.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i zdolności negocjacyjnych – kluczowe elementy naszej pracy.
  • Umiejętności pracy z dokumentami i umowami – dbamy o profesjonalizm na każdym etapie procesu.
  • Determinacji w realizacji celów – sukcesy naszych agentów są naszym sukcesem.
  • Zaangażowania i partnerstwa w działaniu oraz utożsamiania się z pozostałymi wartościami MAGNUM Real Estate – jesteśmy zespołem, który wspiera się nawzajem.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i czasu, również pod presją czasu – w nieruchomościach czas to pieniądz.
  • Motywacji do pracy w dynamicznym środowisku – tu nigdy nie jest nudno!
  • Kreatywności, odwagi w działaniu i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, negocjacyjnych i analitycznych – klucz do sukcesu w branży nieruchomości.
  • Umiejętności obsługi social mediów i gotowości do prowadzenia swoich profili firmowych w SM – to świetne narzędzia do budowania relacji z klientami i marki osobistej.
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym – otwiera to przed Tobą dostęp do zagranicznych klientów. Inne języki będą dodatkowym atutem.
  • Znajomości obsługi MS Office i sprzętów biurowych – podstawowe umiejętności w pracy biurowej.
  • Otwartości, chęci poszerzania wiedzy oraz aktywnego podejścia do nauki i rozwoju zawodowego. 

Co oferujemy?

  • Zaawansowane 2-miesięczne szkolenie: Kompleksowo przygotujemy Cię do pracy w branży nieruchomości, ucząc standardów obsługi, zagadnień prawnych, procedur i skutecznych technik sprzedaży. Dodatkowe szkolenia w trakcie pracy umożliwią Ci nieustanne doskonalenie i aktualizację zmian prawnych, a możliwość zdobycia licencji pośrednika doda Ci liczne przywileje branżowe i wzrost zaufania klientów.
  • Sprawdzony model sprzedaży MAGNUM Premium: Wypracowany przez nas model sprzedaży zapewni Ci wysoką skuteczność oraz pewność co do zarobków.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania: Liczy się Twój wkład – oferujemy atrakcyjne prowizje bez stałej podstawy. Realizacja celów w pierwszych trzech miesiącach działalności może przynieść Ci dochody na start.
  • Wsparcie i pomoc na każdym etapie: Dbamy o to, abyś poczuł się pewnie w swojej roli. Nasz doświadczony zespół służy pomocą przy codziennej pracy i wdrażaniu się w obowiązki.
  • Możliwość rozwoju zawodowego: Dajemy Ci szansę na ciągły rozwój poprzez szkolenia oraz dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi, takich jak CRM czy nowoczesne techniki prezentacji nieruchomości.
  • Wsparcie doświadczonego zespołu: Jesteśmy tutaj dla Ciebie. Nasz zespół służy pomocą i wsparciem na każdym kroku Twojej drogi zawodowej.
  • Możliwość wyboru obsługiwanego obszaru: Cenimy Twoje preferencje i umożliwiamy wybór obszaru działalności, który Cię interesuje.
  • Możliwość awansu: Twoja praca i zaangażowanie mogą zaowocować awansem na stanowisko Team Leadera i prowadzenia własnego zespołu.
  • Integracja i celebrowanie sukcesów: U nas nie tylko pracujemy, ale także celebrujemy osiągnięcia i dbamy o integrację. Wspólnie cieszymy się z sukcesów zawodowych i osobistych.
  • Etyka pracy i dobre praktyki: W naszym biurze nieruchomości kładziemy szczególny nacisk na etykę pracy i stosowanie najlepszych praktyk w branży, w tym współpracę z innymi biurami nieruchomości. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi, dbając o uczciwość, transparentność i profesjonalizm w każdym aspekcie naszej działalności.
  • Biuro w dogodnej lokalizacji dobrze skomunikowane: Nasze biuro strategiczne położenie – znajduje się 3 przystanki od Centrum Warszawy, zapewniając łatwą i szybką komunikację z innymi dzielnicami (czy to komunikacją miejską czy samochodem), dzięki czemu sprawnie dotrzesz na spotkania z klientami.

Dołącz do MAGNUM Real Estate i stań się częścią naszego sukcesu!

* Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MAGNUM Real Estate sp. z  o.o. z siedzibą w: Aleje Jerozolimskie 125/127/115, 02-017 Warszawa (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: rodo@magnum-re.pl

Formularz

Formularz kariera